.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جريان‌سازي رسانه‌‌اي مخالفان دولت
معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران گفت: مخالفان منطق احمدي ن‍ژاد در موضوع حجاب، جريان سازي رسانه اي مي كنند ...
جريان‌سازي رسانه‌‌اي مخالفان دولت

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران گفت: كساني كه نتوانستند در برابر منطق دكتر احمدي نژاد در موضوع عفاف و حجاب هيچ عدله اي ارائه كنند، دست به جريان سازي رسانه اي و تبليغاتي زده اند.

به گزارش روابط عمومي استانداري، هادي ابراهيمي، معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران، سياه نمايي فضاي فرهنگي اجتماعي كشور و بي بند و بار جلوه دادن جامعه را كاري ناشايست دانست و افزود: زير سوال بردن همه خدمات فرهنگي و اجتماعي دولت نهايت بي انصافي بوده و در شان مردم مومن، بزرگ و تمدن ساز ما نيست.

وي تصريح كرد: اين روزها اخبار غيرمنصفانه اي در برخي سايتهاي كشور با موضوع فساد در سواحل مازندران به چشم مي خورد كه هدفي را جز مخدوش نمودن خدمات دولت دنبال نمي كند.

ابراهيمي با اشاره به اقدامات و فعاليتهاي فرهنگي كم نظير، امسال در سواحل استان، خاطرنشان كرد: كساني كه همه اين خدمات را ناديده گرفته و سياه نمايي مي كنند، بدانند كه سواحل مازندران پاك تر و امن تر از گذشته پذيراي ميليونها مسافر است.

وي تصريح كرد: ما خود به جد مخالف ناهنجاري ها در سواحل بوده و با آن برخورد خواهيم كرد. معاون سياسي استاندار ادامه داد: ما مخالف انتقاد نيستيم اما با تخريب و زيرسوال بردن بي منطق و بي ضابطه مخالفيم چرا كه به فضاي كار و تلاش و خدمت رساني آسيب مي زند.

ابراهيمي خدمت در دولتي كه توجه ويژه اي به مسائل فرهنگي دارد را افتخاري بزرگ دانست و گفت: نگاه ما در مسائل فرهنگي استان، همان نگاه شخص رئيس جمهور بوده و ما مجري سياستهاي دولت در مازندران هستيم.

وي از رسانه ها و خبرنگاران خواست تا با بازديد از طرح هاي سالمسازي دريا در سواحل مازندران، از نزديك شاهد اقدامات فرهنگي صورت گرفته در ساحل باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 مرداد 1389
در قلمرو فرهنگ سخن گفتن خيلي راحت نيست زيرا فرهنگ مقوله آبفشاني نيست فرهنگ پوست كندن يكشبه نيست فرهنگ بايد در عمق جان و زندگي ملتي ريشه پيدا كند .در ضمن معاون جوان كدام دسته از رسانه ها بودند كه بر داشت نادرست از گفته هاي جناب دكتر احمدي نژاد داشتند حق با شما ست بايد اين چهره زيبا را از چشم مجنون ديد كه ليلي چقدر زيباست من هم مثل جنابعالي بر خورد با رويكرد فرهنگي را ابزار فرهنگي دانسته ديگر با قيچي در خيابان در مقابل فرزندانمان در خيابان صلاح ندانسته بايد با صداقت آميزههاي در ست فرهنگي را به فر زندانمان تعليم بدهيم و به آنها اطمينان بدهيم كه ما از جنس آنها هستيم با يد پرده چند چهره گي را از صورتمان بر داريم تا باورمان كنند اين رمز كالم جناب دكتر بود كه در يافت نشد. زيرا براي رسيدن به آن بايد پوست اندازي كردو صاف شد.با تشكر
نا شناس 4 مرداد 1389
بنظر ميرسد برخي آقايان ديواري كوتاهتر از فتنه گران گير نياوردند.بسكنيد به اين فكر باشيد كه چگونه مشكل بندگان خدارا حل كنيد.
نا شناس 6 مرداد 1389
اقای معاون استاندار :مدیریت تجربه و خلاقیت و برنامه ریزی می خواهد.کلمات زیبا به مرور تکراری و تمام میشوند .
ز-م ساری 6 مرداد 1389
برای هر چه زودتر ظهور امام زمان (عج) سه گزینه طنین دعوت مردم می باشد.
1- رشد فرهنگی
2- فرهنگ شهامت و شجاعت
3- فرهنگ قبول مبداء و معاد و به یاد روز حساب بودن.
اگر این سه گزینه به وسیله مسئولین و کمک بعضی مردم با بصیرت به درستی احیاء شود. دیگر لازم به این همه انتظار نیست و ظهور اقا هر چه زودتر محقق خواهد شد.
برای رشد فرهنگی و دوری این همه معضلات فقط با هماهنگی مسئولین و مردم بابصیرت امکان پذیر است . منظور همان اتحاد هست. ایجاد فرهنگ منسجم بودن خواص و عوام را می طلبد. مانند راهپیمایی و شرکت در انتخابات که با یک فرهنگ سازی مناسب همیشه خار چشم دشمنان خدا و نظام جمهوری اسلامی بودیم. فرهنگ سازی شهامت و شجاعت می طلبد که ای زن مومن و مرد مومن بگو یا علی و اجرت را از خدا بخواه همان طور که حسین در صحرای کربلا گفت من فقط خدا را می بینم. و فقط با این نیت جهانی شد تا ابد. مشکلات بد و بی حجابی با اطلاع رسانی، عمل خوب از دیگران نه فقط حرف چرا که محمدخدا (ص) با عمل بیشترین دعوت کنندگان به دین اسلام را داشته است. اگر عملی با حرف مقارن نباشد همیشه مورد انتقاد و سست بوده. پس بیایید دست به مهر ، میهن اسلامی را آباد تر کنیم. و من الله توفیق.
نا شناس 8 مرداد 1389
معاون محترم سیاسی استانداری : خبر معاون شدنت را توسط یکی از دوستان مشترکمان شنیدم آخر به آرزویت رسیدی . چون میگفتی منو توی استانداری بخاطر برادر خانمم مدیر کل اداری ومالیه راهم نمیدند آخر یک روزی انتقامم را مگیرم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.